Байланыс орталығы

Байланыс орталығы

HR qyzmet ЖҚКО байланыс орталығы - стандартты өтініштерге кеңес беру және өңдеу, қызметкерлерді немесе клиенттерді ақпараттандыру және Тапсырыс берушінің мүддесі үшін ақпарат жинау үшін тамаша шешім.


HR qyzmet ЖҚКО байланыс орталығының қызметін қосу кезінде қол жеткізетін мақсаттарыңыз:

  • Жобаңызды сапалы коммуникациялармен іске қосу;
  • Байланыс орталығын іске қосуға жұмсалатын шығындарды үнемдеу;
  • Қызметкерлеріңізді/сарапшыларыңызды коммуникацияға алаңдамай, негізгі міндеттерге шоғырландыру.

HR qyzmet ЖҚКО байланыс орталығын таңдағанда сіз мыналарды аласыз:

  • Жауап берудің нақты мерзімдері;
  • Өтініштерді қабылдау 24/7;
  • Клиенттің алынған қызметті бағалау мүмкіндігі;
  • Есеп беру;
  • Клиентті қызықтыратын барлық HR сұрақтары бойынша хабарлама алу;
  • Шығыс қоңырауды жедел ұйымдастыру;
  • Клиенттерден жиі қойылатын сұрақтарға сапалы жауаптар беру;
  • Бірыңғай байланыс нүктесі, білім базасы.
  • Ақпараттық және құттықтау хаттары;
  • Сіздің өнімдеріңіз/қызметтеріңіз бойынша кері байланыс жинау.